
SmartCare draudimas
Jei su savo Apple įrenginiais nesiskiriate nei minutei – pasirūpinkite draudimu kiekvienai įmanomai situacijai.
Apsisaugok nuo netikėtumų su SmartCare draudimu
- Apsauga nuo vagysčių
- Apsauga nuo vandens
- Apsaugo nuo mechaninių pažeidimų
- Fiksuota kainodara kiekvienam įrenginiui
- Naudojame originalias detales arba pakeičiame įrenginį nauju
- Neribojamas įvykių skaičius iki įrenginio vertės
- Paslauga taikoma visiems klientams, verslo ir individualiems
SmartCare draudimo kainos

1 metams* | 2 metams* | |
iPhone 16 Pro, 16 Pro Max | 166 € | 270 € |
iPhone 15 Pro Max, 14 Pro Max,13 Pro Max, 12 Pro Max, 11 Pro Max | 127 € | 207 € |
iPhone 15 Pro, 14 Pro, 13 Pro | 127 € | 207 € |
iPhone 16 Plus | 149 € | 243 € |
iPhone 15 Plus,14 Plus | 111 € | 183 € |
iPhone 16 | 127 € | 207 € |
iPhone 16e, 15, 14, 13, 12, mini | 95 € | 159 € |
iPhone SE2 | 47 € | 87 € |
* Taikoma išskaita:
- Remonto atveju – 60 €
- Sunaikinimui arba vagystei – 10 % nuo draudimo liudijimo įsigijimo metu nustatytos mažmeninės įrenginio kainos

1 metams* | 2 metams* | |
iPad Pro 12.9” | 87 € | 143 € |
iPad Pro 11” | 76 € | 127 € |
iPad Air 13" | 68 € | 107 € |
iPad Air 11" | 55 € | 87 € |
iPad (9-10 kartos) | 47 € | 71 € |
iPad mini (6-7 kartos) | 47 € | 71 € |
* Taikoma išskaita:
- Remonto atveju – 60 €
- Sunaikinimui arba vagystei – 10 % nuo draudimo liudijimo įsigijimo metu nustatytos mažmeninės įrenginio kainos

1 metams* | 2 metams* | |
AirPods Max | 31 € | 55 € |
AirPods Pro 2 | 23 € | 39 € |
AirPods 4, 3, 2 | 23 € | 39 € |
Beats | 23 € | 39 € |
* Taikoma išskaita:
- Remonto atveju – 60 €
- Sunaikinimui arba vagystei – 10 % nuo draudimo liudijimo įsigijimo metu nustatytos mažmeninės įrenginio kainos

1 metams* | 2 metams* | |
Apple Watch Ultra, Ultra 2 | 63 € | 103 € |
Apple Watch Series 10, 9, 8 | 47 € | 79 € |
Apple Watch SE 2 | 36 € | 60 € |
* Taikoma išskaita:
- Remonto atveju – 60 €
- Sunaikinimui arba vagystei – 10 % nuo draudimo liudijimo įsigijimo metu nustatytos mažmeninės įrenginio kainos

1 metams* | 2 metams* | 3 metams* | |
Mac Pro Tower | 199 € | 342 € | 478 € |
Macbook Pro 16 | 159 € | 279 € | 398 € |
Macbook Pro 14 | 111 € | 191 € | 271 € |
Macbook Air 15 M Series | 95 € | 159 € | 231 € |
Macbook Air 13 M Series | 79 € | 143 € | 199 € |
Macbook Air 13 | 72 € | 127 € | 183 € |
Mac Studio | 71 € | 119 € | 167 € |
iMac | 71 € | 111 € | 167 € |
Mac mini | 47 € | 79 € | 111 € |
* Taikoma išskaita:
- Remonto atveju – 120 €
- Sunaikinimui arba vagystei – 10 % nuo draudimo liudijimo įsigijimo metu nustatytos mažmeninės įrenginio kainos

1 metams* | 2 metams* | 3 metams* | |
Pro Displays | 183 € | 318 € | 454 € |
Displays | 55 € | 87 € | 127 € |
* Taikoma išskaita:
- Remonto atveju – 120 €
- Sunaikinimui arba vagystei – 10 % nuo draudimo liudijimo įsigijimo metu nustatytos mažmeninės įrenginio kainos
Pasitikrinkite savo sertifikatą
Nesijaudinkite – jūsų įrenginys patikimiausiose rankose. Norėdami sužinoti išplėstinės garantijos arba SmartCare galiojimo laikotarpį, įveskite unikalų Apple įrenginio serijinį numerį arba SmartCare sertifikato numerį bei savo el. pašto adresą, kuriuo registravote įrenginį.

Ką daryti įvykus draudžiamajam įvykiui?
Per laikotarpį, ne ilgesnį nei 30 d. nuo įvykio, turite kreiptis į artimiausią aptarnavimo centrą. Jų adresus galite rasti čia.
Viskuo kitu pasirūpinsime mes.
Įvyko vagystė?
- Pirmiausia – informuokite policiją ir blokuokite SN bei IMEI numerius pas operatorių.
- Tada apie įvykį informuokite mus per užklausų formą. Užklausos formą rasite čia.
Papildomai būtinai pateikite policijos išduotą pažymą apie įvykį ir operatoriaus patvirtinimą apie IMEI blokavimą.
Netyčia sugadinote įrenginį?
Įrenginio remonto procesas bus itin paprastas ir sklandus. Jums reikės tik:
- Pristatyti įrenginį į Apple autorizuotą serviso centrą.
- Gavus pranešimą, kad įrenginys pataisytas – atvykti jo atsiimti.
Svarbu: Įvykus bet kuriam iš nurodytų draudžiamųjų įvykių, pristatydami įrenginį būtinai turėkite su savimi įrenginio įsigijimo dokumentą ir informuokite, kad turite SmartCare draudimą. Esant draudžiamajam įvykiui gali būti taikoma išskaita.
D.U.K.
-
Ar reikia aktyvuoti Smart Care paslaugą?
Smart Care praplėstoji garantija bei draudimas aktyvuojasi paslaugos įsigijimo metu. Jokių papildomų veiksmų daryti nereikia.
-
Kaip sužinoti ar mano įrenginys apsaugotas?
Smart Care poliso galiojimo trukmę galite lengvai pasižiūrėti šiame puslapyje. Taip pat el. pašte, kuriuo registravote savo įrenginį įsigijimo metu.
-
Kokiems įrenginiams galiu įsigyti Smart Care paslaugą?
Smart Care paslaugą įsigyti galite Apple iPhone, iPad, Watch, Display, Macbook bei ausinių įrenginiams.
-
Kuriam laikui galiu įsigyti Smart Care paslaugą?
Priklausomai nuo paslaugos tipo gali būti taikoma nuo 12 iki 36 mėnesių apsauga.
-
Ar galiu įsigyti draudimą ir / ar išplėstinę garantiją jau turimam APPLE produktui?
Draudimą galima įsigyti perkant produktą arba praėjus iki 30 d. nuo produkto įsigijimo datos. O išplėstinę garantiją – įsigyjant prekę arba garantijos galiojimo metu.
-
Ką daryti atsitikus draudžiamajam įvykiui?
Nutikus draudžiamajam įvykiui jums pakaks pristatyti savo įrenginį į autorizuotą Apple serviso centrą, o viskuo kitu – pasirūpinsime mes.
-
Kur galiu parsisiųsti aktualią taisyklių versiją?
Aktualią taisyklių versiją galite parsisiųsti iš savo sertifikato puslapio. Paspaudę „Parsisiųsti” mygtuką.
-
Kur galima apsidrausti?
Draudimo sutartį galite sudaryti bet kuriuose mūsų partnerių ir atstovų salonuose. Jų sąrašą galite rasti čia.
-
Kur galioja draudimo apsauga?
Produkto apsauga galioja visame pasaulyje bet kurios kelionės metu, su sąlyga, kad remontas ar keitimas atliekamas Baltijos šalyse, Apple autorizuotuose serviso centruose.
-
Nuo kokių įvykių įrenginiai nėra draudžiami?
- Įvykus atsitiktiniam gaminio praradimui ar dingimui dėl aplaidumo, sugadinimui dėl tyčinės priežasties, įprastam nusidėvėjimui ar kosmetiniams pažeidimams, kurie neturi įtakos gaminio veikimui.
- Mechaniniams ir (arba) elektroniniams gedimams, neatsižvelgiant į juos sukėlusias priežastis.
- Trečiųjų šalių ar kitiems Apple prekės ženklo pagalbiniams daiktams, priedams ar išoriniams įrenginiams, kurie nebuvo apdrausto Apple Gaminio dalis.
- Remontui arba pakeitimui, kuriam taikoma gamintojo garantija, Apple vienerių metų ribotoji garantija arba išplėstinė garantija.
- Neteisingų nustatymų, konfigūravimo taisymui.
- Įprastiniam aptarnavimui, techninei priežiūrai, valymui.
- Programinės įrangos, duomenų sugadinimui, praradimui arba programinės įrangos atkūrimui ir pakartotiniam įdiegimui.
- Bet kokiems netiesioginiams nuostoliams ar žalai.
- Bet kokiai žalai ar nuostoliams, tiesiogiai ar netiesiogiai susijusiems su karo (paskelbto ar nepaskelbto), užsienio priešų veiksmais, turto konfiskavimu, sunaikinimu bet kurios vyriausybės, vietos ar valstybinės valdžios institucijos įsakymu.
Baigtinis nedraudžiamųjų įvykių sąrašas yra pateikiamas SmartCare draudimo taisyklėse.
-
Ar galiu atšaukti draudimo sutartį?
Draudimo sutartį galima atšaukti per 14 d. nuo įsigijimo arba įstatymų numatyta tvarka, atgaunant pilną sumokėtą sumą. Gali būti taikomos papildomos sąlygos, kurias rasite SmartCare draudimo taisyklėse.
-
Nuo kada įsigalioja draudimo apsauga?
Draudimo apsauga įsigalioja nuo apsaugos įsigijimo momento ir galioja draudimo polise nustatytą laikotarpį. Galiojimo laiką galite pasitikrinti prisijungdami prie sertifikato puslapio.
-
Per kiek laiko galiu įsigyti draudimą?
Per 30 dienų nuo įrenginio įsigijimo dienos.
Kaip įsigyti draudimą?
Draudimą įsigyti naujam ar naudotam įrenginiui* galite tiesiogiai iš autorizuotų Apple atstovų. Mūsų partnerių sąrašą rasite čia.