
SmartCare Išplėstinė garantija
Norite daugiau saugumo, stabilumo bei ilgesnės garantijos? Rinkitės Smart Care.
Saugumas ir stabilumas su SmartCare Garantija
- Skirta visiems Apple įrenginiams
- Operatyvus taisymo laikas
- Servisas atliekamas autorizuotuose Apple centruose
- Remontui naudojamos tik originalios serviso dalys
- Aukštas klientų įvertinimas (siekiantis daugiau nei 90 % patenkintų klientų)
Išplėstinės garantijos kainos

1 metams | 2 metams | 3 metams | |
iPhone Air, Pro (All versions) | 89 € | 149 € | 189 € |
iPhone Pro Max (all versions) | 99 € | 159 € | 199 € |
iPhone Plus (All versions) | 79 € | 129 € | 179 € |
iPhone, iPhone e (all versions) | 79 € | 119 € | 179 € |
iPhone Mini (all versions) | 69 € | 109 € | 159 € |
iPhone SE (all versions) | 35 € | 65 € | 89 € |

1 metams | 2 metams | 3 metams | |
iPad Pro 12.9” | 99 € | 159 € | 219 € |
iPad Pro 11” | 89 € | 129 € | 179 € |
iPad Air 13" | 79 € | 119 € | 159 € |
iPad Air 11" | 65 € | 99 € | 149 € |
iPad (9-10 kartos) | 45 € | 69 € | 109 € |
iPad mini (6-7 kartos) | 45 € | 69 € | 109 € |

1 metams | 2 metams | |
AirPods Max | 45 € | 79 € |
AirPods Pro | 35 € | 49 € |
AirPods | 29 € | 45 € |
Beats | 29 € | 39 € |

1 metams | 2 metams | |
Apple Watch Ultra 2, 3 | 69 € | 109 € |
Apple Watch Series 11, 10, 9 | 49 € | 79 € |
Apple Watch SE 2, SE 3 | 35 € | 55 € |

1 metams | 2 metams | 3 metams | |
Mac Pro Tower | 259 € | 459 € | 599 € |
Macbook Pro 16 | 149 € | 229 € | 289 € |
Macbook Pro 14 | 129 € | 189 € | 249 € |
Macbook Air 15 | 95 € | 169 € | 219 € |
Macbook Air 13 | 89 € | 159 € | 199 € |
Mac Studio | 179 € | 249 € | 329 € |
iMac | 129 € | 179 € | 249 € |
Mac mini | 47 € | 89 € | 119 € |

1 metams | 2 metams | 3 metams | |
Pro Displays | 289 € | 459 € | 589 € |
Displays | 149 € | 229 € | 299 € |
Pasitikrinkite savo sertifikatą
Nesijaudinkite – jūsų įrenginys patikimiausiose rankose. Norėdami sužinoti išplėstinės garantijos arba SmartCare galiojimo laikotarpį, įveskite unikalų Apple įrenginio serijinį numerį arba SmartCare sertifikato numerį bei savo el. pašto adresą, kuriuo registravote įrenginį.

Ką daryti įvykus draudžiamąjam įvykiui?
Per laikotarpį, ne ilgesnį nei 30 d. nuo įvykio, turite kreiptis į artimiausią aptarnavimo centrą. Jų adresus galite rasti čia.
Viskuo kitu pasirūpinsime mes.
Netyčia sugadinote įrenginį?
Vieno paprasčiausių aptarnavimo procesų pagalba, visas remonto procesas bus itin paprastas bei sklandus. Jums reikės tik:
- Pristatyti įrenginį į Apple autorizuotą serviso centrą.
- Gavus pranešimą, kad įrenginys pataisytas – atvykti jo atsiimti.
Svarbu: Įvykus bet kuriam iš nurodytų draudžiamųjų įvykių, pristatydami įrenginį būtinai turėkite su savimi įrenginio įsigijimo dokumentą ir informuokite, kad turite SmartCare draudimą.
D.U.K.
-
Ar reikia aktyvuoti Smart Care paslaugą?
Smart Care praplėstoji garantija bei draudimas aktyvuojasi paslaugos įsigijimo metu. Jokių papildomų veiksmų daryti nereikia.
-
Kaip sužinoti ar mano įrenginys apsaugotas?
Smart Care poliso galiojimo trukmę galite lengvai pasižiūrėti šiame puslapyje. Taip pat el. pašte, kuriuo registravote savo įrenginį įsigijimo metu.
-
Kokiems įrenginiams galiu įsigyti Smart Care paslaugą?
Smart Care paslaugą įsigyti galite Apple iPhone, iPad, Watch, Display, Macbook bei ausinių įrenginiams.
-
Kuriam laikui galiu įsigyti Smart Care paslaugą?
Priklausomai nuo paslaugos tipo gali būti taikoma nuo 12 iki 36 mėnesių apsauga.
-
Ar galiu įsigyti draudimą ir / ar išplėstinę garantiją jau turimam APPLE produktui?
Draudimą galima įsigyti perkant produktą arba praėjus iki 30 d. nuo produkto įsigijimo datos. O išplėstinę garantiją – įsigyjant prekę arba garantijos galiojimo metu.
-
Ką daryti atsitikus draudžiamajam įvykiui?
Nutikus draudžiamajam įvykiui jums pakaks pristatyti savo įrenginį į autorizuotą Apple serviso centrą, o viskuo kitu – pasirūpinsime mes.
-
Kur galiu parsisiųsti aktualią taisyklių versiją?
Aktualią taisyklių versiją galite parsisiųsti iš savo sertifikato puslapio. Paspaudę „Parsisiųsti” mygtuką.
-
Kiek ilgai galioja išplėstinė garantija?
Išplėstinės garantijos galiojimo laikotarpis yra pasirenkamas sudarant paslaugos sutartį ir gali skirtis priklausomai nuo įrenginio.
-
Kokios yra bendrosios garantijos sąlygos?
Garantijos sąlygos yra taikomos pagal Apple nuostatus. Juos galite rasti čia.
-
Ar galiu atšaukti garantiją?
Išplėstinę garantiją galima atšaukti per 30 d. nuo įsigijimo arba įstatymų numatyta tvarka, atgaunant pilną sumokėtą sumą. Gali būti taikomos papildomos sąlygos. Jas rasite savo garantijos sutartyje.
-
Ar galiu pakeisti įrenginio įsigijimo datą, nes nurodyta neteisinga?
Įrenginio įsigyjimo datą galite pasikeisti per 14 d. nuo įsigijimo. Jums tereikia prisijungti prie sertifikato puslapio ir paspausti „Naujinti datą”. Norint atnaujinti datą reikia pateikti įsigijimą patvirtinančio dokumento kopiją.
-
Kaip greitai bus patvirtintas datos keitimas?
Jūsų datos keitimas bus patvirtintas per 48 val. nuo užklausos pateikimo datos.
-
Per kiek laiko galiu įsigyti išplėstinę garantiją?
Smart Care išplėstinę garantiją galima įsigyti kol nepasibaigęs pagrindinės garantijos galiojimo terminas.
-
Nuo kada įsigalioja Smart Care išplėstinė garantija?
Smart Care išplėstinė garantija įsigalioja pasibaigus jūsų gaminio garantiniam periodui. Verslo klientams po 12 mėn. ir fiziniams asmenims 24 mėn. nuo įsigijimo datos.
Kaip įsigyti garantiją?
Išplėstinę garantiją įsigyti naujam ar naudotam įrenginiui* galite tiesiogiai iš autorizuotų Apple atstovų. Mūsų partnerių sąrašą rasite čia.