Dviguba SmartCare Apsauga

Suteikite visapusišką apsaugą savo įrenginiui suteikdami įrenginio draudimą su praplėsta garantija.

Kai prireikia apsaugos kiekvienam prietaiso gyvavimo atvejui – rinkitės SmartCare.

  • Naudokite kiek norite, nutraukite vos panorėjus.
  • Viena plačiausių, išplėstinės garantijos bei draudimo apsaugų rinkoje.
  • Jokių paslėptų mokesčių! Mokėkite tik už pasirinktą paslaugą.
  • Apdrausti įrenginius galite iki 3 metų laikotarpiui.

SmartCare Apsaugos kainos

1 metam 2 metam
iPhone 15 Pro, 15 Pro Max, 14 Pro, 14 Pro Max,13 Pro, 13 Pro Max x € x €
iPhone 15 Plus,14 Plus x € x €
iPhone 15, 14, 13 mini, 13 x € x €
iPhone 8, 7 x € x €
iPhone SE x € x €
1 metam 2 metam
iPad Pro 12.9” (5th, 6th generation) x € x €
iPad Pro 11” x € x €
iPad Air (4th generation and earlier) x € x €
iPad, iPad mini x € x €
1 metam 2 metam
AirPods, AirPods Pro, Beats x € x €
AirPods Max x € x €
1 metam 2 metam
Apple Watch Hermès, Edition x € x €
Apple Watch Ultra, Ultra 2 x € x €
Apple Watch Series 8, 9 x € x €
Apple Watch Series 3, SE x € x €
1 metam 2 metam 3 metam
MacBook Pro 16‑inch x € x € x €
MacBook Pro 14‑inch x € x € x €
MacBook Air 15‑inch (M2) x € x € x €
MacBook Air 13‑inch (M2) x € x € x €
MacBook Air 13‑inch (M1) x € x € x €
iMac x € x € x €
Mac mini x € x € x €
Mac Studio x € x € x €
Mac Pro x € x € x €
1 metam 2 metam 3 metam
Pro Display XDR x € x € x €
Apple Studio Display x € x € x €

Pasitikrinkite savo sertifikatą

Nesijaudinkite – jūsų įrenginys patikimiausiose rankose. Norėdami sužinoti išplėstinės garantijos arba SmartCare galiojimo laikotarpį, įveskite unikalų Apple įrenginio serijinį numerį arba SmartCare sertifikato numerį bei savo el. pašto adresą, kuriuo registravote įrenginį.

Ką daryti įvykus draudžiamąjam įvykiui?

Per laikotarpį, ne ilgesnį nei 30 d. nuo įvykio, turite kreiptis į artimiausią aptarnavimo centrą. Jų adresus galite rasti čia.

Viskuo kitu pasirūpinsime mes.

Įvyko vagystė arba praradote įrenginį?

  • Pirmiausia – informuokite policiją ir blokuokite SN bei IMEI numerius pas operatorių.
  • Tada apie įvykį informuokite mus per užklausų formą. Užklausos formą rasite čia.

Papildomai būtinai pateikite policijos išduotą pažymą apie įvykį ir operatoriaus patvirtinimą apie IMEI blokavimą.

Netyčia sugadinote įrenginį?

Vieno paprasčiausių aptarnavimo procesų pagalba, visas remonto procesas bus itin paprastas bei sklandus. Jums reikės tik:

  • Pristatyti įrenginį į Apple autorizuotą serviso centrą.
  • Gavus pranešimą, kad įrenginys pataisytas – atvykti jo atsiimti.

Svarbu: Įvykus bet kuriam iš nurodytų draudžiamųjų įvykių, pristatydami įrenginį būtinai turėkite su savimi įrenginio įsigyjimo dokumentą ir informuokite, kad turite SmartCare draudimą.

D.U.K.

  • Kiek kainuoja SmartCare?

    Unikalios kainodaros pagalba siekiame vartotojams pateikti konkurencingiausią įrenginio apsaugos kainą rinkoje. Tad nepriklausomai nuo prietaiso komplektacijos ar konfigūracijos – Smart Care kaina visiems to paties modelio įrenginiams bus vienoda. Konkrečias kainas jus dominančiam įrenginiui galite rasti čia.

  • Kaip veikia SmartCare?

    Įsigiję Smart Care iš mūsų autorizuotų partnerių, į savo el. paštą gausite įrenginio Smart Care sertifikatą. Išsisaugokite jį savo įrenginio „Wallet” aplikacijoje. O esant reikalui, savo įrenginį nuneškite į artimiausią autorizuotą Apple serviso centrą.

  • Kokiose šalyse galioja SmartCare?

    Smart Care galioja Lietuvoje, Latvijoje bei Estijoje. Visose Baltijos šalyse nutikus draudiminiam įvykiui jūsų įrenginys bus remontuojamas tik autorizuotuose Apple serviso centruose.

Kaip įsigyti SmartCare?

Smart Care įsigyti naujam ar naudotam įrenginiui* galite tiesiogiai iš autorizuotų Apple atstovų. Mūsų partnerių sąrašą rasite čia.

* Naudotiems įrenginiams gali būti taikomos papildomos sąlygos. (Draudimui gali būti ribojamas apsaugos įsigijimo laikotarpis iki 30 d., o išplėstinei garantijai – iki vienerių metų.)